XFree86/xmms pada

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Srpen 31 13:29:54 CEST 2000

Zdravim,
pomoci xmms (predevsim verze 1.2.1 a 1.2.2) lze na mem pocitaci shodit
cely Xserver. Bohuzel to nevygeneruje coredump, takze se v tom nemuzu
dale moc hrabat.

Chyba je predevsim v X serveru, protoze by proste za zadnych okolnosti
nemel segfaultnout, ale mozna, ze je chyba i nekde v xmms (nejspis ano).
Zadna jina aplikace na mem systemu takto Xserver neshazuje.

A ted k veci. Posilal jsem report do xfree86 (zatim zadna odpoved) a
xmms autorum (ti uz odpovedeli). Autori xmms tvrdi, ze jsem uplne
JEDINNY, kdo ma tyto problemy, coz mi pripada podezrele.

Prosim proto vsechny, kteri maji s XMMS a XFree86 podobne problemy, aby
BUD poslali v cestine info me (martin.macok na underground.cz), ja to shrnu
a vysledek poslu teamu XMMS (resp. XFree86), NEBO poslali bug report v
anglictine na adresu olle na xmms.org (v tom pripade prosim o Cc: kopii na
mou adresu).

Podrobnosti o konkretnich verzich software a jine informace prikladam
jako prilozene emaily k teto zprave. Je tam i popis, jak konkretne
shodit xmms-1.2.2, aby spadl cely X server ...

Dekuji a preji hezky den

(nejsem momentalne v konferenci prihlasen, proto eventualni komentare
smerovane do konference prosim kopirujte i na mou adresu)

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//